Uudised

Tirespot testis Bridgestone Potenza Sport ja Potenza Race suverehve

Võimsad autod vajadvad rehve, mis tagavad parema pidamise ja taluvad suuremaid koormusi kui touring klassi rehvid. Tirespot käis Lätis Bikernieki ringrajal rehve testimas ekstreemtingimustes. 

 

BRIDGESTONE POTENZA SPORT rehv, mis pakub ületamatut veojõudu ja täppiskontrolli nii vihma kui kuiva ilmaga. Tipptasemel kõrge jõudlusega rehv on konstrueeritud nii, et see hoiab juhte kontrolli all ja vabastab nende sõidukite jõudluse.

Erakordne sirgjooneline- ja kurvistabiilsus
Suurepärane pidurdamine kuival
Suurepärane jõudlus ja juhitavus märjal teel

 

BRIDGESTONE POTENZA RACE SUVREHVID

Vallanda oma sõiduki võimsus Bridgestone esmaklassiliste rehvide Potenza Race abil. Tunne rõõmu silmapaistvast juhitavusest kuival rajal, parimast pidurdamisest kuival pinnal ja kiirest kiirendusest roheliste tulede süttimisel.

 

Parim ringiaeg 1
Parim kuivpidurdus 2
Silmapaistev pikaealisus võistlusrajal 3

Katsetused, mille TÜV SÜD tegi Bridgestone tellimusel 2021. aasta novembris ja 2022. aasta märtsis rajatistes Bridgestone EUPG (Itaalia) ja Nardo (Itaalia), hõlmasid sõidukit Mercedes AMG A45s, rehvimõõduga 245/35 R19 Potenza Race, võrreldes sama valdkonna peamiste konkurentide tulemustega: Goodyear Eagle F1 Supersport R, Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect, Pirelli P Zero Trofeo R. TUV aruanne nr 713231330.

 

1 Ringiaeg Nardo ringrajal (6115 m), kolme ringi keskmine aeg sekundites: Bridgestone (2:35,39), Pirelli (2:37,62), Michelin (2:37,87), Goodyear (2:37,89)
2 Kuiv pidurdusteekond (100 km/h kuni 0 km/h) Bridgestone EUPG juures, vahemaa meetrites: Bridgestone (32,3), Michelin (32,8), Pirelli (33,2), Goodyear (34,6)
3 Teisel kohal Nardo ringraja raja pikaealisuse poolest, hinnang %-des: Goodyear (120%), Bridgestone (100%), Pirelli (80%), Michelin (60%)

OPTIMEERITUD KONTAKTPUNKT
TAGAB HOMOGEENSE RÕHUJAOTUSE JA JUHITAVUSE.
Teil võib olla maailma võimsaim sõiduk, kuid kui te ei saa optimeerida kontaktpunkti raja pinnaga, energiat ja kaotate väärtuslikku aega. Meie Potenza-rehvid on mõeldud kuumuse vähendamiseks ja tõhususe optimeerimiseks, võrdsustades rõhku kontaktpunkti kohal.

TUGEVDATUD HÜBRIIDNE PEALISKIHT
STABILISEERITUD SUUTLIKKUSE TAGAMISEKS SUURTEL KIIRUSTEL.
Kõik rehvid on loodud painduma, kuid see, kuidas need painduvad ekstreemse koormuse korral – st tippkiirustel, sirgel või kurvides – peab olema disainilahenduse lahutamatu osa. Meie tugevdatud hübriidne pealiskiht hoiab rehvi ümbrise suurtel kiirustel stabiilsena.

ASÜMMEETRILINE TURVISEMUSTER JA SEINANURGAD
SUURENDAMAKS KURVIDES VÕIMSUST JA PIDURDUSPOTENTSIAALI.
Asümmeetriline turvisemuster ja seinanurgad suurendavad külgmist jäikust, et suurendada külgmist stabiilsust ja vähendada ploki deformatsiooni. Ühtlaseks soorituseks kuni viimase ringini.

SPORTLIK PROFIILIKUJU

SUURENDAMAKS STABIILSUST JA PIDURDUSPOTENTSIAALI.

Rehv peab tegema paljusid asju, sealhulgas edastama jõudu ja rakendama pidurdusjõude. Hõõrdumine on ülioluline, sest toime suudavad tulla ainult teega kokku puutuvad rehviosad. Oma lisalaiuse ja suurema kontaktpinnaga võistlusrehvid Potenza Race optimeerivad pidurdustõhusust kuival pinnal.

ÜLIVASTUPIDAV ÜHEND

HÕÕRDUMISE VASTU, ET TAGADA PIKEM VASTUPIDAVUS VÕIDUSÕIDURAJAL.

Pool-slikk rehvid on loodud piire kompama, kuid see ei ole põhjus, miks need ei peaks kestma. Silmapaistva võistlusraja pikaealisuse tagamiseks on võidusõidurehvid Potenza Race valmistatud ülivastupidavast ühendist, mis sisaldab tugevdatud ränidioksiidi, vaigusegu ja nano-suuruses tugevdust.