Uudised

Uus Bridgestone Turanza 6

Bridgestone, ülemaailmne turuliider rehvide ja säästvate liikuvuslahenduste valdkonnas, teatas, et tõi turule oma uue lipulaeva – suverehvid Bridgestone Turanza 6.

Seda kõrgema hinnaklassi rehvi iseloomustab oma klassi parim sooritusvõime märjal teekattel, et aidata juhte turvaliselt teel hoida, tagades samas ulatuslikuma keskkonnasäästlikkuse tänu suuremale läbisõidule ja paremale kütuse-/energiatõhususele. Uus Bridgestone Turanza 6 annab autojuhtidele kontrolli sõiduki üle ning kindlustunde stressirohketes ja ettenägematutes tingimustes, ka vihmasel päeval.

Sõltumatu TÜV SÜD elluviidud testide kohaselt edestab Bridgestone Turanza 6 oma konkurente selles segmendis oma klassi parima sooritusvõimega märjal teekattel. Samuti näitas see rehv parimaid tulemusi kurvis ja silmapaistvat sooritusvõimet sirgel. Bridgestone Turanza 6 saavutas ka oma klassi parima ELi märgise A märghaardumise eest kogu tootesarja arvestuses.

 

Keskkonnasäästlik sooritusvõime tänu murrangulistele rehvitehnoloogiatele 

 

Ohutus ei ole uue Bridgestone Turanza 6 ainus sooritusvõime näitaja. Bridgestone’i uusimat tipprehvi iseloomustab ka suurem läbisõit. See on 22% suurem võrreldes oma eelkäijaga Bridgestone Turanza 005, mis on jätkuvalt toode, mis võidab teste. Bridgestone Turanza 6 tagab ka suurema kütusesäästu või aku sõiduvahemiku (sõltuvalt sõiduki tüübist), vähendades oma eelkäijaga võrreldes veeretakistust 4% võrra. Valitud suurustele on antud klassi parim ELi märgis A veeretakistuse eest. Seda toetab aerodünaamilise veljekaitsme kasutuselevõtt, mille eesmärk on vähendada sõidu ajal rehvi õhutakistust.

Bridgestone Turanza 6 on paljude teedrajavate tehnoloogiate tulemus, mitmete pöördeliste uuendustega turvisemustris, segus ja konstruktsioonis, mis võimendavad selle sooritusvõimet. Nende hulka kuuluvad murrangulised ja keskkonnasäästlikud tehnoloogiad TECHSYN ja ENLITEN, mille abil tagatakse rehvi parim sooritusvõime oma klassis koos hüppelise muutusega jätkusuutlikkuse suunas võrreldes eelmiste põlvkondadega. Mõlemat tehnoloogiat kasutatakse Bridgestone’i asendusrehvides esimest korda.

Bridgestone – kui säästlike lahenduste ettevõte – arendab pidevalt oma teadus- ja arendustegevuse protsessi, et muutuda veel tõhusamaks ja kestlikumaks. Näiteks uue Bridgestone Turanza 6 arendamisel kasutati Bridgestone’i teedrajavat virtuaalset rehviarenduse tehnoloogiat. See võimaldab luua arendatava rehvi digitaalse versiooni ja seda testida. Nii on Bridgestone’il võimalik enne prototüüpide füüsilist valmistamist prognoosida, kuidas rehv eri tingimustes toimib. Arendusetapis säästetakse sellise kestliku lähenemisviisi abil 21% tooraineid ja minimeeritakse CO2 heidet, vähendades samal ajal läbitud kilometraaži 60 000 võrra ja CO2 heidet 7,7 tonni võrra välitingimustes tehtavates testides.

Konstrueeritud nii, et tagatud on sobivus ka elektrisõidukitele

 

Tänu uusimate tehnoloogiate, nagu ENLITEN Technology, kasutamisele sobib uus Bridgestone Turanza 6 ideaalselt ka hübriid- ja elektrisõidukitele, aidates optimeerida nende sooritusvõimet. See hõlmab madalat veeretakistust, et säästa akut ja lahendada sõiduvahemikuga seotud murekohti, suurepärast juhitavust, et leida lahendus elektriautodele omaste juhtimisega seotud probleemidele, suuremat kulumiskindlust, et võidelda rehvide kulumise vastu suurenenud kaalu ja suurema pöördemomendi tõttu, ning müra vähendamist juhi mugavuse suurendamiseks (elektriautode mootorimüra on ju peaaegu olematu). Bridgestone Turanza 6 vähendab möödasõidumüra oma eelkäijaga võrreldes 2 dB võrra.